فيلم و عكس هالك شگفت انگيز

گشت و گذار در دوران كودكي و ديدن عروسك و اسباب بازي هاي جديد

فيلم و عكس هالك شگفت انگيز

هالك يك ابرقهرمان خيالي است كه در انتشارات ناشر آمريكايي مارول كاميكس ظاهر مي شود. اين شخصيت توسط دو هنرمند و نويسنده با نام استن لي و جك كربي خلق شده اند.  اولين بار در اولين شماره هالك شگفت انگيز (مه 1962) ظاهر شد. شخصيت وي در ظاهر كتاب هاي كميك ، هالك است ، انساني با پوسته شبه انسان، عضلاني و عضلاني كه داراي ميزان زيادي قدرت جسماني است. همچنين هالك تغيير دهنده منش و رفتار دكتر رابرت بروس بنر است كه از نظر جسمي ضعيف ، عقب مانده اجتماعي و از نظر عاطفي محافظه كار است. فيزيكدان رابرت بروس بنر و هالك به عنوان شخصيت هاي مستقلي هستند كه از هم كينه دارند.

 

 

 

شخصيت هالك كميك

به دنبال قرار گرفتن تصادفي اشعه هاي گاما در نجات جان ريك جونز در حين انفجار بمب آزمايشگاهي، بنر در اثر استرس عاطفي، برخلاف ميل وي يا برخلاف ميل وي، از نظر جسمي به هالك تبديل مي شود. او اغلب منجر به تجاوز هاي مخرب و درگيري هايي مي شود كه بنر را پيچيده مي كند. زندگي غيرنظامي سطح قدرت هالك به طور معمول متناسب با ميزان خشم او منتقل مي شود. هالك كه معمولاً به عنوان يك وحشي خشمگين به تصوير كشيده مي شود ، با شخصيت هاي ديگر بر اساس روان شكسته بنر ، از يك نيروي نامعقول و مخرب به يك جنگجوي درخشان يا دانشمند نابغه در نوع خود نشان داده شده است.

برخلاف ميل هالك و بنر براي تنهايي، اين شخصيت از بازيگران پشتيباني زيادي برخوردار است. اين موضوع شامل عاشق بنر بتي راس، بهترين دوست وي ريك جونز ، پسر عمويش شيهالك و درمانگر و متحد داك سامسون است. افزون بر اين، شخصيت هالك آلتر ايگو شخصيت هاي مهم و كليدي ديگري مانند بنيانگذاران تيم ابرقهرماني انتقام جويان، ملكه قاهره، همرزمان كورگ و ميك و پسران سوكار و هيرو كالا دارد. با اين حال، قدرت غيرقابل كنترل او را در تضاد با قهرمانان ديگرش و ديگران قرار داده است. برخلاف اين، او با تمام تلاش خود تلاش مي كند تا در هنگام مبارزه با اشرار مانند رهبر، مكروه ، جذب انسان و موارد ديگر ، آنچه را كه درست است انجام دهد.

 

 

شكل گيري هالك

لي اظهار داشت كه آفرينش هالك از تركيبي از فرانكنشتاين و دكتر جكيل و آقاي هايد الهام گرفته شده است. اگرچه رنگ آميزي هالك در طول تاريخ انتشار شخصيت متفاوت بوده است ، اما معمول ترين رنگ آن سبز است. از آن زمان بود كه اسباب بازي هالك هم به رنگ سبز در آمد.

 

انواع آثار منسوب به هالك

يكي از شاخص ترين شخصيت ها در فرهنگ عامه، اين شخصيت در كالاهاي مختلفي مانند لباس و وسايل قابل جمع آوري، الهام گرفته از ساختارهاي دنياي واقعي (مانند جاذبه هاي پارك موضوعي) ظاهر شده است و به آنها اشاره شده است. تعدادي از رسانه ها بنر و هالك در بازي هاي زنده، انيميشن و بازي هاي ويديويي اقتباس شده اند. اين شخصيت براي اولين بار توسط اريك بانا در يك فيلم بلند اكشن زنده بازي شد.

در دنياي سينمايي مارول اين شخصيت توسط ادوارد نورتون در فيلم هالك باورنكردني (2008) و مارك روفالو در فيلم هاي انتقام جويان (2012) ، مرد آهنين 3 (2013) در قالب يك شخصيت به تصوير كشيده شد. انتقام جويان : دوران آلترون سال 2015 ، ثور: راگناروك محصول 2017 ، انتقام جويان: جنگ بي پايان محصول 2018 ، كاپيتان مارول محصول 2019 و انتقام جويان : پايان بازي محصول 2019 . البته طبق اخبار منتشر شده شي هالك براي سال 2022 نيز در حال آماده سازي است.

 

خريد اكشن فيگور و اسباب بازي هالك

براي خريد اكشن فيگور و اسباب بازي هالك شگفت انگيز كه قيمت خيلي ارزان و كيفيت خيلي خوبي داشته باشد، فقط و فقط به فروشگاه اينترنتي داليدل سر بزنيد. كافي است كلمه داليدل را در گوگل جستجو كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.